Ondersteuning na aankoop van de software

De aankoop van onze software is niet het einde van onze samenwerking. We willen dat onze klanten optimaal gebruik kunnen maken van onze CAD/CAM toepassing met TopSolid.

Daarom:

- zorgen we voor een praktische en persoonlijke opleiding voor je operatoren, zodat ze heel snel aan de slag kunnen
- volgen we alle updates en evoluties van de software op de voet, zodat we bijscholingen kunnen voorzien.
- staan we steeds klaar met een oplossing zodra je vragen hebt of problemen ondervindt bij het gebruik van onze software.

Hulp en ondersteuning

Bedrijven met een geldig onderhoudscontract en medewerkers die een opleiding TopSolid hebben gevolgd, kunnen hieronder support aanvragen en een toepassing downloaden.
Deze toepassing stelt ons in staat om bij problemen je scherm vanop afstand over te nemen. Zo kunnen we je snel en efficiënt helpen en tips geven.
Onze medewerkers zijn alle werkdagen beschikbaar van 8 tot 12 uur en van 13 tot 17 uur.